en blogg om: 40:onde inlägget

Yo, report from G-ville
(imiterar bara folket i staden..)

ett inlägg på svenska får detta bli,

Wooho, fyrtioårskalasinläggskalas! Detta är mitt 40:inde inlägg här på blogger.com, Intressant va? Plus att min kusin fyller 18. GRATTIS! Tyvärr så kan jag inte vara där på hennes födelsedag. Synd.

Just nu sitter jag och spanar in mina muskler i spegeln (alla straff situps/pushups som mexikanarna har dragit på oss har gjort sitt), och studerar den fula cross country uniformen, okej ful är den ju inte, men men..

Förövrigt så har det inte hänt så mkt, idag fick vi skjuts till skolan.. av Patrick, än en gång. Otroligt nog lyssnade vi inte på hiphop i bilen utan, The Fray. Jag hoppas du antecknar. Dagen gick rätt fort faktiskt.. hade ett prov på engelskan. Tyckte inte att det var så svårt, får väl se hur många fel jag har på måndag.. jag kanske lyckas få bäst poäng igen;)..

Idag så fick vi våra Cross Countryprylar. Jacka, byxor, jättefula röda shorth, svarta helt ok shorts, röd/vitt linne och en "Our Sport is your sports punishment"-tröja. Neat. Nu är det bara skorna jag väntar på. Det är ett race imorgon och för mig är det 3,2 km.. inte så långt dock. Coach Deleon kommer att hämta upp mig (och Lisa som ska fota för Yearbook) @ 06.45, mysig tid att stiga upp. Kommer sova gott på kvällen.. höhö. Och snart kommer våra prylar till fotbollen också. Nice.

Juste, idag såg jag en överkörd orm, nasty. Den levde först och sen efter ett tag så dog den. Tyckte synd om ormen. Inälvorna låg utspridda runtomkring den. Dock lyckades jag ta några häftiga bilder på den. Tyvärr med skolans kamera, som vi ännu inte har funnit kabeln till.. så bild kommer med tiden, hoppas jag.

Ah nu ska jag kila, ska pressa lite glass och bär. Tjingeling.

0 kommentarer: