en blogg om: bowling

igår var vi på ett "möte" i nästan dallas, närmare bestämt forth worth. det var riktigt skoj! träffade gunnar, marcus(markus?) och en annan från explorica också, kalle, trevlig kille.. självklart så var det andra studenter där också. en från norge, två från tyskland, en från brasilien(han var kung på bowling btw) och en från slovakien.. minns inte om det var några fler där. först gick ellen, (vår community coordinator) igenom reglerna, som vi redan kände till, sen så for vi till bowlinghallen och var där i ca 2h. sjuktsjukt kul att träffa folket igen! tydligen ska det vara något halloweenparty med organisationen också, så jag kmr träffa dem snart igen! :) och juste, det kändes jättekonstigt att prata svenska igen sådär mycket, allt blev helt tokigt, det slutade med att vi snackade engelska för det mesta.. haha

idag så var jag i skolan som vanligt. inget spännande hände. var tillbaka på cross countryn, foten gör fortarande ont, men jag orkar inte bry mig, väntar på skorna... |-). Vi sprang stafett 4*400 för varje person, på sista varvet, efter en snygg sprint av mig så vann mitt lag;). Kändes bra! Tror nog att nästa race är på lördag. taggad!

ikväll såg jag på prisonbreak! förstod dock inte så mkt av vad som hände, missade del 1, måste ladda ner det.. men det var bra och kul att se igen! på torsdag börjar greys anatomy igen! wooho. dock verkar den nya säsongen inte allt för bra.. ska inte berätta vad som har hänt dock, då förstör jag allt.

nu ska jag göra något annat. vet dock inte vad, jag e helt ensam hemma.. bara jag och den fula hunden Penny som alla i familjen verkar hata. haha.

på återseende

0 kommentarer: