en blogg om: en dag

Alarmklockan väcker mig 06.00.
Tåget tutar 06.05.
Jag står i duschen 06.25.
Jag äter frukost 07.00.
Jag stressar till bussen 07.15.
Med mycket tur sitter vi på bussen 07.15.
Kommer till skolan 07.25.
08.25 ringer klockan.
Och ännu en ny skoldag har börjat.
Var med på 7e perioden, fotboll.
Fick mer och mer ont i hålfoten för varje sak vi gjorde.
Men tränade inte cross country, hålfoten igen.
och Doc sa att jag inte skulle springa idag. Tråkigt.
Fick veta att skorna kommer mycket snart! Woho!
However,
satt och svettades i solen medan de andra workade out.
Sen fick vi skjuts hem av Sam.
Kom hem, gjorde inget.
Karen kom hem från Seattle.
Lisa sa just till mig att hon flyttar ut.
Idag.
Strax.
Efter middagen.
Sen far vi till hennes nya familj.
Jag stannar där och kollar på Prison Break Premiären med henne.
Sen far jag hem.. without Lisa.
Kommer vakna upp ensam imorn..
iaf utan lisa
Scheiße.

HEJDÅ.

0 kommentarer: