en blogg om: 10/31/2007 - HALLOWEEN

Idag var det typ forsta (okej, inte direkt men nastan) gangen pa riktigt jag pratade spanska utanfor det trakiga klassrummet i Kungsfageln. Jag fick skjuts hem av Miguel och hans foraldrar. Jag passade da pa att visa mina skills och gav vagbeskrivningen pa spanska, bara for att jag ar sa himla cool. .

Nu vantar jag pa att Lisa ska svara pa mitt fina meddelande pa den mycket overlastade hemsidan: Myspace. Sen sa ska jag plugga lite grann (har engelska vocabulary test imorgon). Efter det kommer Lisa hit och sen kmr Marisol & Salvador och hamtar upp oss..

.. for idag ar det Halloween och folket har kor fortfarande pa "bus eller godis". Jisses. Inte trodde jag att jag, vid ca 5839 dagars alder skulle ga ut och leka "trick or treat". Ohnej. Men sa ar det. Och skoj ska det bli, bortsett fran att jag inte ater godis. . .

En sista sak: mina favoritjeans har pajat. Det var ju "just great". Nu har jag bara 1 par jeans jag kan anvanda. Himla dumt av mig att lamna de andra jeansen i Sverige. Men man lar sig av sina misstag, eller?

Och jag fyller 16 stolta ar imorgon.
Det ni. Jag e fortfarande ung och vacker.
Medan ni andra fyller 17, 18.
Tanter och gubbar. Det ar vad jag sager.

adios.

0 kommentarer: