en blogg om: en lang skoldag

for till skolan 7.15 kom hem 5.30. ar det inte sjukt hur mnga timmar vi spenderar i skolan?!

har workat out ordentligt idag. forst fotbollslektionen, sprang i typ 40 min konstant. sen direkt efter det sa hade vi cross countrytraning. hard day. sprang 6 * 400 och gick lika mkt, det innebar alltsa 12 varv. sen sa var vi tvugna att springa "the snake", asjobbigt. om ni vet hur en footballsplan ser ut sa kan jag beratta att vi var tvugna att springa hela 10 yardslinjen, sen "jogga" 20linjen, sen springa 30linjen sen jogga 40linjen.. osv. osv. det innebar att vi sprang fran 10 upp till 50 och sedan ner till 10 igen och efter det sa var vi tvugna att gora massa situps etc. allt detta hade dock inte varit jobbigt om det inte hade varit typ 35 grader varmt ute. svettigt 2007.

hur som helst. jag fyller ar om exakt en manad. men jag har inte en aning om vad jag vill gora pa min fodelsedag eller vad jag onskar mig :S. kanner mig helt lost, det forvanar mig inte om jag glommer bort min egen fodelsedag. men det lar jag nog inte gora kom jag just pa, en kille i min web masteringklass har ironsikt nog fodelsedag samma dag som jag.

SHIT! Jag maste sluta nu!
prison break borjade for 3 minuter sen. shitshit!
adios!

mor och far: ett mail kommer snart! jag lovar <3

0 kommentarer: