en blogg om: en sådandär jobbig dag

Igår var det en såndär jobbig dag igen. Först steg jag upp kl tidigt vilket är kl 05.50. Sen så for jag till skolan där vid 7.15, efter det så hade jag första perioden, engelska.

Sen for vi med crss countryn till Decatur, ca 1 h bilresa från G-ville, var där hela dagen, sprang kl 2.00, jättejättejobbig bana var det. Men grabbarna gjorde riktigt bra ifrån sig, de slutade 2:a som lag, bra jobbat grabbar!! De fick värsta pokalen. Aja, Sen där vid 3-4 tog vi oss äntligen därifrån. Stannade på Sonic och åt. Sen raka vägen hem.

Karen hämtade upp mig och så frågade hon om hon ville att hon skulle ringa Bubbas (en grabb från skolan, som spelar football) mamma och fråga om jag kunde åka med dem till matcehn. Och det kunde jag. Så det blev hem, ta den snabbaste duschen i världshistorien (för att vara jag då), sen raka vägen till Bubbas syster (som jag fick skjuts av). Sen tillbaka till Decatur, till exakt samma ställa som vi hade varit på tidigare samma dag, kändes väldigt onödigt att ens åka hem emellan.

Självklart förlorade G-ville. Efter matchen, for vi till Chili's och åt. Sen raka vägen hem, jag somnade i bilen och vaknade i lagom tid - då vi kom in till Gainesville. Sen gick jag och la mig och steg inte upp förrän en timme sedan.

Det var min dag det. Idag ska jag åka till Arlington (?) med Karen, eller närmare bestämt, när jag har chattat klart med min far ska jag byta kläder och sedan åka iväg.

En stressfull helg mina vänner. För tänk. Jag ska fixa håret också. |-)


adios!

0 kommentarer: