en blogg om: inget av det normala

den här dagen har bara varit konstig och helt fel. seriöst.

morgonen började med att jag faktiskt steg upp 05.50 för att hinna duscha och det emd lugn och ro. när jag satt vid matbordet och käkade frukost kom JR haltandes (?), framåtlutad och höll handen på sin rygg. Innan jag såg honom sa jag "Good Morning" och han svarade "Not for me" fick jag värsta chocken när jag såg honom. Sen satte han sig i bilen och körde iväg till sjukan. Hur lämpligt är det att den sjuke kör själv?

Efter det så var jag tvungen att hålla koll på Nicky, få in henne i duschen, leta kläder åt henne etc. sen fick jag skjuts av Karen till skolan. Hon försökte genera mig så mkt som hon bara kunde :S...

Väl i skolan så var jag tvungen att gå till skolsköterskan :S, måste lämna in nåt papper, annars blir jag avstängd :S och det vill jag inte. Men det löser sig förmodligen.

Sen när vi skulle åka till footballmatchen så fick vi veta att vi visst inte kunde åka med dem, trots att vi frågat 3 gånger och varje gång fått ett ja. Så, det blev ingen match för oss.

Sen på fotbollen så var jag trött och arg så jag promenerade bara omkring där på planen i 50 minuter.


Juste, jag fick A i U.S. History för de 6 första veckorna..100 % på allt. Jag är så himla bra, så jag fick godis av läraren, fast jag äter inte godis, så Lisa fick det ist :p. Sen så fick jag A i Yearbook för de 6 första veckorna också. Har A i matte också för den delen.. dock bara B i engelska :(. Vilket innebär 3 A och 1 B, vet inte vad jag har i de andra ämnena.. förmodligen B i Webmastering och i fotboll har jag inte en aning, vet inte hur de betygsätter.

0 kommentarer: