en blogg om: att min webmasteringklass är bäst

Inte för att skryta då.. men min klass vann ge-pengar-till-diabetesforskning-och-vinn-ett pizzaparty.. jag bidrog med ca 1 dollar. Men vad gör det? Vi vann ju. Egentligen skulle vi ha haft det nu på torsdag, men så blev det ändrat till nästa torsdag, som råkar vara min (och en annan i samma klass) födelsedag. Woho. Vi får cup cakes till efterätt, haha.

På tal om födelsedag, jag har nu bestämt vad jag vill göra.. okej? Jag ska bjuda in hela Gainesville och ha ett riktigt rajvparty? Nej inte riktigt, men ska bjuda in lite folk (på fredagen efter min födelsedag), som jag anser vara mina vänner och ha en lite mindre fest. Trevligt va?

Och nu på fredag är det cross country... district, årets sista och viktigaste lopp. Jajao, det kommer ju gå åt skogen... banan verkar helt jobbig. Sakta men säkra backar... det kommer ta riktigt illa på mina ben.

På tal om ben! I morse upptäckte jag att mina vadmuskler har vuxit. Sen när har mina byxor varit tajta över vaderna? Sen när?! Panik. Jag kommer att se ut som ett muskel-vs. jagharätitförmycketmatpaket när jag kommer hem.

Okej, slutklagat.



Nu blire natti natt.

0 kommentarer: