en blogg om: cook county boys and girls club

okej. en andlos dag i skolan idag kandes det som.. allt mitt pluggande igar gav resultat. fick 100 % pa min presentation pa Theatre Arts.. vi var bara 4 av typ 20 som var klara med det vi skulle ha varit klara med. kandes skont att ha det fixat. sen sa hade vi vocab test pa historian, typ 13 ord, jag hoppas pa att jag gjorde bra ifran mig, pluggade namnligen inte innan, men det var ganska latt sa.

sen sa var fotbollstraningen ovanligt rolig. vi hade olika passningsovningar hela lektionen, jaja, det lat kanske inte sa kul. men iaf. sen efter skolan sa "sprang" jag och Lisa 3 varv, sen orkade hon inte jogga ngt mer sa da sprang jag ett sista varv. det var forsta ggn sedan det sista loppet for tva veckor sedan jag har sprungit mer an 100 meter typ. kanner mig helt dalig. kommer bli get! haha

sen blev jag skjutsad ner hit till boys and girls club av courtney... vantar pa att karen ska hamta upp mig och nicky..... det ar valdigt jobbigt har. miljoner kids som skriker!!

nu ska jag bege mig harifran.

hejda.

0 kommentarer: