en blogg om: om du lämnade mig nu

Ja jenny. Det är en av låtarna som jag inte blev besviken på.



Lördag:
Är med Clara hela dagen.. gick ner till Starbucks, satt där i typ tre timmar. Sen film hos henne.. Ocean's 12.
Söndag:
Chill på dagen, sen där på kvällen kommer Lisa, Jennifer, Hali & Kiarah (Karens polare och hennes barn) hit. Lisa sover över.
Måndag:
Ingenting speciellt händer.. jag sitter mest på internet hela dagen.. pratar lite med folket i Sverige på Skype. Rätt kul.
Tisdag:
Upp tidigt på mitt lov för att följa Nick till hennes skola för skojsskull.. det var rätt kul där. Sen efteråt gick vi till Karens kusin och väntade där på att bli hämtade. Sen där vid 6 så kom Karen, Breyton och Lisa och så for vi till Denton och kollade på "The Bee Movie", helt ful var den.. sen så köpte jag Texture Softener.. ska fixa frillan. Yee.. sen for vi hem och nu e jag här
Onsdag:
Karen fyller år.. tillbaka till Denton antar jag
Torsdag:
THANKSGIVING

1 kommentarer:

Jenny said...

På torsdag får du äta kalkon!:D HAHA, ska du inte göra en Mr.Bean?;)