en blogg om: Thanksgiving!

Okej. Idag är det Thanksgiving...


Och igår insåg jag hur tur jag har haft i mitt liv.. jag menar om jag inte hade blivit adopterad.. hur hade då mitt liv sett ut? Plus att jag har de bästa föräldrarna i världen som har låtit mig åka hit till USA.

Eftersom att det e Thanksgiving så ska jag passa på att tacka:

Mor och Far - Ni är de bästa.. och tack för allt! <3
Emma och Jenny - Mina bästa vänner! Jag är glad över att jag träffade er och jag saknar er jättemycket.. bara så ni vet
Familjen Mackey - Thanks for letting me stay at yours for 10 months... Thats really nice. and I'm having a great time!


Finns säkert fler jag kan tacka, men jag har inte riktigt tid nu.. ska klä på mig och allt.. folket här gör i ordning för Thanksgiving.. vi ska typ til 12312 olika personer och käka idag.. kommer spy efter all kalkon, btw JD.. kalkon är inte så värst gott.. det är som en supertorr version av kyckling:p..

Jag antar att jag skriver senare.. eller nåt.

Adios mis amigos y gracias por todo..!

0 kommentarer: