en blogg: från tio till ett

10 saker jag gör varje dag
Använder en dator (i skolan eller hemma)
Skriver (förhand eller på datorn)
Använder badrummet
Kollar mig i spegeln
Kramar någon
Fixar håret
Skrattar
Pratar
Sover
Äter

9 saker jag ser fram emot
6 Januari (så jag får smaka amerikanskt godis ^.^)
Tills jag får träffa familj & vänner etc.
Sommaren › Vättern runt!
Tracksäsongen
Spring break
Julafton
Jullovet
Prom
2008

8 saker jag har på mig dagligen
Halsband (tar aldrig av mig det)
Mascara (oftast)
T-Shirt/linne
"Tjocktröja"
Strumpor
Trosor
Byxor
BH

7 saker som irriterar mig
När folk pratar på tok för högt, eller för lågt
När det regnar och min frisyr blir förstörd
När jag glömmer något viktigt hemma
När hörlurarna faller ut ur öronen
När folk frågar störda saker
När andra pratar hela tiden
När tavlor hänger snett


6 saker som jag rör varje dag
Något klädplagg
Toalettpapper
Dörrhandtag
Kylskåpet
Sängen
Golvet

5 filmer jag kan se om och om igen
Stomp The Yard
Forrest Gump
Death Proof
Notting Hill
R.E.N.T

4 personer jag vill spendera mer tid med
Mamma
Pappa
Emma
Jenny

3 låtar jag lyssnar på just nu (3 favoriter)
Girlfriend - Bow Wow ft. Omarion
My Drink n My 2 Step - Cassidy
Hey Mama - Kanye West

2 band jag har sett live
The Hellacopters
Timbuktu

1 person jag kommer att spendera resten av mitt liv med
Resten av mitt liv? Det vet man aldrig..

0 kommentarer: