en blogg om: Fort Worth

Yihaa! I morgon får jag träffa "alla" från min organisation, de som bor kring Dallas. Kort sagt, de som jag träffade där i september eller vad det nu var. Hur som helst så ska det bli riktigt skoj! Det kommer typ att vara nåt julparty eller något..! Can't wait!

Har slösat pengar idag, har köpt klart ALLA juklappar nu, tänkte inte köpa en endaste till. Är rätt broke nu. Måste dock skicka alla klapparna till Sverige på måndag, vilket kommer att kosta mig typ $ 50. Snuskdyrt för att skicka ett paket. Fast då innehåller det ju också ett x-antal paket... som tur var köpte jag inte tungt.. tillsammans vägde allt typ 9,5 lb.. ca 4,5 kg.. inte så illa.

Nåväl dags att kila - det blir en lång dag i morgon.

1 kommentarer:

Jenny said...

Jo, att skicka över Atlanten är dyrt! Vårat paket som vi skickade till dig vägde ca 0.6 kg och kostade 170 kr! ;O Men det var det värt!:)