en blogg om: Hallelujah..

..är en bra sång.


Det känns som att jag håller på att bli sjuk eller nåt, har typ huvudvärk - vilket jag aldrig har. Det har varit en mentalt jobbig helg hittills, har dock haft skoj tsm med Clara igår och ett tag idag. Såg även Saw II, fattade inte så mycket först, men sen förklarade Claras "bror" och då blev min hjärna lite klarare.

Senare så skulle vi till Denton, vi tog oss till Wal Mart, det slutade med att ingen orkade åka ända dit. Så nu ska jag bara ta det lugnt. Det känns som sagt som om att jag håller på att bli sjuk. Ska typ ta en power nap, vilket innebär att jag inte kommer att vakna förrän i morgon kl 12 typ. Det skulle inte förvåna mig.. näh skoja bara, så illa är det inte. Men när jag somnar idag kan jag lova att jag kommer att sova som en björn i sitt ide.

0 kommentarer: