en blogg om: hehe, jag vet vad som kommer att finnas i JDs blogg

ALLMÄNT.
1. vad heter du? Laura
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag gillar mitt namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet inte
4. vilket stjärntecken är du? skorpion
5. vilken årgång är du? 91:a
6. vart bor du? gainesville, tx (luleå, sverige)
7. bott utomlands? japp, just nu
8. flyttat antal gånger? 1
9. vart skulle du vilja bo? hm, vet inte
10. yrke? inget

UTSEENDE.
1. hur lång är du? 1.66
2. hur mycket väger du? runt 60 kg
3. hårfärg och frisyr? svart, halvlångt/halvkort
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? uhm.. kroppsbyggnaden skulle jag tro
6. minst nöjd med? mina hålfötter... he he
7. skostorlek? 38-40
8. glasögon? nä
9. har du några piercingar/tatueringar? 5 hål i öronen, that's it

FAVORITER.
1. filmer? omöjligt att välja
2. låtar? har många olika favoriter.. Peter LeMarc står för några av dem
3. årstider? vinter skulle jag tro
4. mat/dryck? nåt gott/mjölk
5. djur? hundar
6. färg? röd, svart, vitt typ
7. parfym? dkny be delicious
8. tv-program? Just nu: grey's
9. sysselsättning? går i skolan

KLÄDER.

1. vad använder du just nu för jacka? svart jeansjacka
2. vad använder du just nu för skor? chuck taylor vita coverse
3. favoritfärg på kläder? svart såklart
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mina mjukisbrallor + nya levi's
6. favoritaffärer? beror på vad som ska inhandlas
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet ej
8. vad har du för byxstorlek? vet ej
10. vad har du för tröjstorlek? S typ

BLANDAT.
1. vad heter din farmor? Solveig
2. var har du i din jackficka just nu? nada
3. vad är du beroende av? Vänner, familj, datorn
4. vilket land kommer du i från? colombia
5. vad tror du på? inte gud iaf
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. vad köpte du senast? minns inte
9. har du nåt husdjur? jorå
10. vad bor du i? hus

PRYLAR.
plånbok:söndertuggad favoritbörs...
tandborste: grön colgate
smycken:silvrigt helst
solglasögon: jopp
underkläder: ja, jag använder underkläder. . .

0 kommentarer: