en blogg om: plötsligt händer det..?

Oj. Plötsligt hände det, faktiskt. Skolan blev kul. Alltså mer skoj än vanligt! Historian var typ brutalt rolig. Alla där är typ helt retarded och säger allmänt sjuka saker. Sen så var allt annat bra också. Matten är också rätt intressant, för det är typ världens jobbigaste tjej där och hon är så dum. Helt seriöst. Ibland vill jag typ elda upp henne. - ok, det där var ju lite oschysst, men iaf..

Naturare: Ni vet när man har ett tal.. och ska avrunda det till EN decimal.. tex 175,19 till 175,2. Ja. Då så sade denna tjej att det var ,1... inte ,2. Och jag sa att det var ,2 och då sade hon att jag hade fel. Fast jag visste att jag hade rätt, plus att boken sa samma svar som jag. ÅÅåh, hon är så trög ibland - när det gäller allt.

Jag är inte den enda som stör mig på henne.. det är massa andra också och varje lektion får hon höra åtminstone en gång: Shut Up.. men gissa vad? Hon fortsätter att prata, högre och ännu mer irriterande.

Sen så är allt bra just nu.
Fast jag vill ändå vara hemma på jul.

Nu ska jag göra mig i ordning för ett fotbollsmöte som jag verkligen ser fram emot.......................................not.

0 kommentarer: