en blogg om: halvarsrapport

Idag ar det exakt 5 manader sedan jag kom hit. En kort halvarsrapport:
Jag har haft jattekul har, har lart kanna massa nya personer etc. fatt uppleva nya saker osv. osv. Men pa samma gang sa har jag hela tiden tankt pa hemma hela tiden. Vet inte hur jag ska forklara dock. Jag har aven slosat lite for mycket pengar, vilket har gett mig erfarenheten om att det kommer att bli jobbigt for mig som vuxen, heh.. Men det ska jag klara av ;)! Har haft fetaste hemkanslan dar 2 ggr, en ggn redan efter 2 veckor har och sedan senare pa aret.. Men rent generellt sa har allt varit riktigt kul och jag har lart mig massa nytt. Det basta med att vara har ar att jag har forbattrat min engelska nagot. Igar sa min favoritkompis i min Webmasteringklass, Tyra: "Laura!! Your english is getting so good! Like your accent is going away and your gettin like our accent". haha.

Just nu sa saknas Sverige, mamma & pappa, mina vanner och resten.. dock ar det inte alls lika illa som det var i november. Men nedrakningarna har borjat. Tills jag kommer hem (vilket nu ar kortare and den tiden jag har varit har, vilket innebar att jag varit har i mer an fem manader!). Plus till springbreak. Da mor och far kommer hit. Den 15 mars. Pa tisdag typ, sa ar det exakt 2 mander tills de kommer hit. Woooho! Nu ska jag ladda infor helgens trip. Packa de sista grejerna osv.

BYE FELLAS!

0 kommentarer: