en blogg om: en liten ursäkt

Jag ber om ursäkt för min passivitet på bloggen. Jag har haft annat att göra.. säger vi, har bara varit allmänt lat.


Uhm, tracktävlingen gick väl sådär... vi kunde ha varit bättre, eller vänta. Vi ska bli bättre. Idag på träningen så sprang vi bl.a 4 * 200.. coachen sa att vi sprang på 27 sekunder något, så det är inte så illa, men fortfarande, för att kunna vinna District så måste vi springa runt 24 något...... Way to go. Men vi ska klara det!

Annnrs har det inte hänt så mycket. Vi hade ett familjeparty här i lördags, det var skoj, sen där mitt i natten så far jag, Lisa, Karen && Shanece iväg och TPade (toalettpapprade) folks hus. Tror att 5 stycken var våra offer... jag är dock rätt så säker på att vi kommer att ha toalettpapper på våran gård inom en snar framtid. Men vi hade i alla fall kul.

I går så hade jag fotbollsträning också, det var skoj, vi spelade en match mot ett yngre lag ca 13 år... vi vann med 5-3, hehe, och jag gjorde 2 mål ;)...

Uhm, idag var bara en vanlig dag. Nu ska jag försöka lära mig lite historia! Tjingeling.

0 kommentarer: