en blogg om: dead last

Det var en hemsk dag. Eller nä, dagen var väl inte så hemsk.. men med tanke på GHS tracklag idag så var den nog avskyvärd i alla fall.


Vi kom dit vid 14.. sen kl 16.30 så började allt.. sen så fick jag vänta i typ hundra miljoner år innan det var dags för min del i det hela. Jag har tre ord att säga: Det var hemskt. (GHS förlorade i typ allt idag btw, förutom tjejernas kulstötning och diskuskastning som slutade 1a som lag, och sedan i deras staffet så slutade de 1a även där!)

4*200 m stafetten var coachens fel.. han var så dum att han satte in en tjej som inte tränat med oss förut som första springare... resten säger sig självt... Jag sprang som 2:a, det var inte lätt att försöka komma ikapp de andra lagen, men jag lyckades iaf komma lite närmare.. men det hjälpte inte långt, vi var "dead last" efter första bytet...

Tårarna brände bakom i ögonlocken. De goda nyheterna är ju iaf att vi kan inte springa mycket annat än bättre nästa vecka... eller?

0 kommentarer: