en blogg om: stpd

Fredagen var riktigt kul! Det var år (tre veckor) sedan jag umgicks med tönten från Tyskland efter skolan, så vi bestämde oss för att jag skulle komma till henne och sova, så jag fick se hennes nya Crib och självklart så att vi fick umgås lite.


Jag hade ingen träning efter skolan så jag och Clara for med hennes gamla värdfamilj till Denton. Clara och jag gick omkring i gallerian och var allmänt efterblivna och hade riktigt kul. Sen där vid 7-tiden så for vi hemåt igen. Köpte en Frappuchino från Starbucks och drack i bilen på vägen hem. Gott.
När vi kom till Claras nya hus så visade hon mig runt, inte för att man såg så mycket eftersom att det var helt mörkt, jag träffade i alla fall på den gravida geten som var värsta söt, Bouju (eller nåt), deras hund och typ 3 katter. Sen så gick vi upp till C-Girls rum och lyssnade på musik typ hela kvällen. Sedan började C. lira gitarr och jag spelade in lite grann :).. kanske lägger upp bilder samt ljud senare..

Där vid 11-tiden kom Karen och hämtade upp mig och så for vi (hon jag och Nick) till Denton.. kom hem igen där vid 5.30 Så nu är jag helt trött, känns som att jag behöver sova, men om jag somnar nu vaknar jag upp mitt i natten och det orkar jag inte med, tror att jag ska feta lite glass och kolla på en film.

Juste, igårkväll så kollade vi vilket BMI vi har nu hehehehe... jag var 18 något när jag kom hit och nu är jag typ 22.. det säger ju ganska mycket.

Imorgon är det fotbollsträning med flickorna, känner mig inte lika motiverad idag eftersom att Karen säger att hon pratat med skolan och de säger att de inte tänker betala och Coachen sa att han också pratat med skolan som sagt att de ska betala.. så jag vet inte riktigt vad jag ska tro på... men man hoppas ju på det bästa. Flickor vill också lira boll.

0 kommentarer: