en blogg om: helgen

"Ja, det e ju redan januari och allt.."

Va? sa Pappa.
"Oj, det är ju mars! :|"

Helgen var cool. Fredagkväll så gjorde jag inte så mkt, nickys syster var här och så vidare. Sedan på lördagen så for vi och hämtade upp lisa, sen for vi till gallerian så lisa kunde betala sin telefonräkning. Efter det så for vi he igen och städade. När vi var klara for vi ner till parken där det var ett mexikanskt barnkalas. Och så åkte Charisma hem med oss och sedan så for hon iväg till sin pojkvän. En kort stund efter det så kom massa annat folk hit och efter ett tag så kom det ännu mer folk. Vi kollade på en film och sedan så for de iväg.. vi som var kvar tog det bara lugnt och så kom Charisma tillbaka och då käkade vi lite och sedan kom allt folk tillbaka. Sen for de äntligen hem. Kvar var jag, Lisa och Charisma.. så vi kollade tv och hade det trevligt. Sen så somnade vi.

Vaknade kl 10 av  att Charisma drog av mig täcket och drog bort min kudde... när jag hade piggnat till så åt vi alla lite frukost och så satt vi i vardagsrummet och chillade. Sen så bestämde vi oss för att åka till Wal Mart.. efter det så for jag och Charisma till några andra kompisar och var där, lyssnade på musik, dansade och pratade och jag kom hem för kanske en timme sedan.

bilder kommer att laddas upp i veckan någon gång. håll utkik.

Underligt, men denna helg var också kul.
Nu är det läggdags. En ny dag väntar imorgon.
Hejdå.

0 kommentarer: