en blogg om: en hektisk helg

Uhm ja.. Det var en rätt lång helg. På fredag så for jag hem med Clara.. först for vi till frisören (Clara skulle klaga på sin nya frisyr, det blev inte riktigt som hon hade tänkt sig).. så det tog ett tag innan vi kom "hem".. väl hemma så åt vi.. sen så satt vi vid poolen och gjorde läxor... Sen så tog vi det lugnt ett tag och så kom hennes "brors" kompisar över och så spelade de lite gitarr. Efter det så bestämde Clara och jag oss för att kolla på en film, det blev American Sweethearts, säkert en bra film, bara det att jag somnade.

På lördag så steg vi upp och åt frukost och efter att Janice (Claras "mamma") var klar med allt hon skulle göra så for vi iväg.. hämtade upp Lisa och sedan efter typ 1 h så var vi äntligen på väg till Denton.. väl där så shoppar vi.. jag shoppade dock bara saker som jag behövde, det blev ingen onödig shopping hehe..
Sen så for vi tillbaka hemåt och de lämnade av mig och Lisa hemma hos mig.. här bytte vi kläder och så for vi raka vägen till en av utbytesstudenternas födelesdagsparty.. stannade där till kanske 9-tiden och då for vi åt andra hållet till Callisburg, till Karens firmafest... kom hem rätt sent.. sov i typ 5 h och sedan var det dags att stiga upp igen.

Där vid 12-tiden for vi ner till fotbollsplanerna.. Lisa kollade på medans vi spelade.. Vi förlorade... he he. Ska inte säga med hur mycket. For yall to find out. Efter matchen så for vi ner till Parken... Leonard Park och gick till två olika födelsedagspartyn på samma gång (de var brevid varandra).. och sen efter piñatan så for vi hemåt (jag hade massa konfetti i mitt hår... det är säkert en massa kvar också).. och när vi kom hem så satte vi oss vid datorerna.. när Lisa for hem så städade jag upp rummet och tog det lugnt.. och nu ska jag sova. En ny vecka väntar.

Typ alla hade födelsedag den här helgen,
däribland världens bästa Pappa..
Grattis igen!
Älskar dig:)
-v-
dufårdinapaketnärvisesichicago:)

Godnat..!

0 kommentarer: