en blogg om: angest

Borjar fa angest nu.
Pa ett satt sa vill jag aka hem. Men pa samma gang sa vet jag att nar jag val kommit hem sa ar jag hemma.. och kommer mest troligt aldrig att traffa manga av de jag lart kanna har i U.S.A. igen.... *tear drop*.

Jag har aven angest over packandet. Jag vet inte vad jag ska packa ner.. men jag vet mycket val att jag maste borja packa... pa riktigt. Har lyckats fa ner de onodiga prylarna jag inte anvander.. men jag har fortfarande massa klader kvar... jobbigt.. Jag ar ratt saker pa att jag kommer att fa overvikt ocksa... och flygbolagen snalar inte pa priserna pa overvikt, nej nej.

Och idag sa ar det bara 2 veckor och 2 dagar tills da jag far hem, varav 5 dagars skola... what, what?

Jaja, nu ska jag gora annat och se om jag kan gora mirakel med min resvaska och mina klader. Adjoken froken.

Juste. Party ikvall, whoop whoop.

0 kommentarer: