en blogg om: partaaaaaaaaaaaaaaajjjj

Ok. Idag var sista dagen i skolan pa ett tag... vi har en langhelg och ar inte tillbaka i skolan forran nasta tisdag och efter det sa ar det bara 4 riktiga dagar kvar i skolan och sedan ar allt i praktiskt taget slut. For veckan som kommer efter nasta vecka ar en provvecka for de som har 80 eller lagre i betyg i en klass eller om man har skolkat/varit borta for mycket. Men eftersom att jag e sa bra sa behover jag inte gora nagot sadant.. vilket innebar att jag bara behover ga till skolan, checka in och sedan ga hem igen. Fast jag far nog se om jag gar hem, det kommer att vara min sista vecka har sa jag kanske umgas med mina vanner istallet.

Hur som helst... till rubriken
Imorgon - Fodelsedagsparty
Lordag - Fotbollsavslutningsparty
Sondag - AISE end of school year farwell party
Mandag - Slaktparty nere i parken
Fredag - Mest troligt ett Goodbye party @ Claras

Whoop,whoop. It's gon be fun :)

1 kommentarer:

Anonymous said...

Haha, först trodde jag att du menade slAktparty, inte slÄktparty, haha! :D