en blogg om: 300

Grattis till mig.
Detta ar mitt 300de inlagg.
Tankte bara skriva ner min vecka lite snabbt.. pausar i packandet...

Mandag: Vanlig skoldag.., for inte hem utan till Tays hus dar hennes mamma sedan hamtade upp mig for att fixa mitt har, som tog en evighet, kom hem dar vid 11-tiden pa kvallen.

Tidag: Steg upp 7.50 och for till skolan for att checka in.. For sedan till Des hus med Dahlia och var dar hela dagen, for hem vid 5-tiden och duschade.. for till Lindsay med Karen och utbuytesstudenterna fran hennes organisation, for tillbaka hem, packade grejer och for tillbaka till Des och sov over dar

Onsdag: For till skolan vid 8-tiden och checkade in.. for tillbaka till Des hus och var dar med henne och Dahlia.. kom hem vid 6-tiden och packade lite grann

Torsdag: Steg upp kl 7.50 duschade och for till skolan 8.05 typ.. for sedan till Sahiras hus med henne, Jessica, Sahrias bror Victor och hans kompis och hamtade upp grejer sedan for vi till mitt hus och jag hamtade min nyckel.. sedan for vi till Claras hus dar Victor och Rene lamnade av oss... badade i poolen och umgicks tsm med Lisa, Clara och Bo.. sedan sa kom Victor och Rene och hamtade upp oss och de lamnade av mig och Jessica @ respektive hus och sedan dess har jag packat och tvattat klader..

Fredag: Ska till skolan och checka in.. ska sedan med kompisar till fotbollsplanerna och ha vattenballongskrig.. hehe, sedan ska jag hem och duscha och sa och sedan ska jag till Sherman och ga pa bio :)

Lordag: Min sista riktiga dag i USA.. vi far mot Ft. Worth och stannar pa en Apple Store sa jag kan fixa min telefon, sedan sa fortsatter vi mot Six Flags, vet inte vilka som ska aka forutom jag Nicky, Karen & Lisa.. lar val vara dar hela dagen..sedan far vi hem igen.

Sondag: Dags for oss att stiga upp valdigt tidigt och bege oss mot flygplatsen... och resten kan ni nog rakna ut sjalva

Mandag: Framme i Lulea, Sverige runt 2-3tiden forhoppningsvis.

3 kommentarer:

Jenny said...
This comment has been removed by the author.
Jenny said...

DU KOMMER HEM PÅ MÅNDAG :D:D:D

Anonymous said...

Seriöst kommer typ inte att fatta det förrän du är här :D så grymt länge sedan du var här <3 faaaan vad jag längtar gullunge <3<3<3 puss på dig!