en blogg om: ..... uh!

Punktlista idag da:

  • Trampade pa ngt i graset da vi hade poolpartyt sa jag fick en sticka i foten och kan inte fa ut den.
  • Skulle springa till huset fran poolen, pa vagen slog jag tan i ngn jarngrej vid poolen, det kandes som att tan gick av och nu e den svullen
  • Blev biten av en fire ant pa partyt sa nu e samma ta fast pa andra foten ocksa svullen, plus en del av foten... och sa kliar det som fan
  • Tappade min nya telefon pa ett "cementgolv" med skarmen nerat sa nu e skarmen i sprickor och jag far glassplitter pa fingrarna varje ggn jag anvander telefonen, sorg..
  • Det kommer att kosta mig $ 249 + tax att kopa en ny
  • Jag har superangest for att jag aker hem snart.. vill stanna men samtidigt sa vill jag fara nu pa en gang
  • Jag grat en skvatt eller tva igar sen somnade jag kl vad det nu var och blev vackt av Karen dar vid 6-tiden da vi for till Denton och at och sedan gick pa bio.. vilket var trevligt.

1 kommentarer:

Anonymous said...

Det verkar vara en förbannelse över dig och dina mobiler :O