a blog about: misunderstanding

Sorry pals. This is only funny in Swedish:

Så, vi (ELJ) sitter hemma hos Jenny och ska planera vad vi ska ha med för mat på Vätternresan. Och så börjar vi prata om majonnäs, vilket både jag och Emma ätit, men inte  Jenny (eller ja, hon har ju det nu). (Notera att Jennys pappa hade kommit hem under tiden och att Jenny hade pratat med honom).  Så Jenny bestämmer sig för att gå ner till köket och smaka på lite Majonnäs... efter några minuter kommer hon tillbaka och säger "Gott", och efter ett tag börjar hon smacka. Jag säger; Va har dom gått? (syftar på JD's pappa & susanne) och så säger Jenny; NEJ. Det var gott... och salt. Och både jag och Emma börjar gapflabba eftersom att det visar sig att vi båda hade hört fel. Haha. 

jaja, det kanske inte var så kul såhär efteråt.
men ändå.

Laura Alexis

1 kommentarer:

Jenny said...

Hehe :) Men jag undrar hur du fått de där blommorna på kanten av din blogg? ;o Jag tror jag har haft sådant förut men jag kommer inte ihåg hur man gör..