Nytt, fast ändå gammalt

Hej mina vänner. Ursäkta uppehållet, jag har nämligen varit i stugan över helgen. Rätt chill faktiskt.. Nu sitter jag här hemma och lär känna min nya dator, en Dell, som vi NV:are har haft turen att få. Har inte använt en PC-dator på jättelänge, sedan jag konverterade över till the Dark Side, Apple side, Macintosh. Det känns rätt ovant faktiskt men det är lika bra att vänja sig för nu kommer denna Dell att vara ett mycket viktigt hjälpmedel i skolundervisningen. Yessssss...... not. Det är ju bara jobbigt att bära omkring på datorerna i skolan och så. Plus att datorväskan inte är av det senaste modet, haha.





Laura Alexis

1 kommentarer:

Anonymous said...

Det är därför man inte tar med datorn till skolan, bara om de säger att vi ska det vilket de nästan aldrig gör ;)