Se upp i trafiken

Nu har jag mycket(eller kanske inte så mycket ändå) att berätta på en kort tid. Ska krafsa ihop det lite snabbt innan jag drar iväg på danslektionen. Dagen i sig har hittills varit rätt långtråkig, som jag skrev tidigare hade vi ju 2 lektioner efter varandra i samma rum med samma lärare och det var inte heller särskilt givande att ens vara där. Skittråkigt var det om jag ska vara ärlig. När de passen var avklarade så hade vi ju i alla fall idrott. Vi spelade fotboll och det var helskoj, jag var som vanligt megataggad. Robin verkligen SUPERFÄLLDE mig!!!!! AAaaaahhhh, blev ju så sjukt mörbultad! Kunde inte göra annat än skratta, det var så bisarrt, ni skulle allt ha sett!

När jag kom hem så hade jag fått brev från mitt fadderbarn i Etiopien! :). Hinner inte skriva nu om vad det stod i brevet. Inte nog med det brevet, jag hade även fått ett brev från Vägverket. Ni hörde rätt. Brevet jag väntat på i lite mer än 1 vecka har nu kommit. Nu blir det åka av och ni får allt se upp i trafiken för lilla jag är på väg! Det kanske verkar som att jag är värsta ung nu eftersom at de flesta redan får ta själva körkortet och så.. men vadå? Jag har ju faktiskt varit borta i ett helt år (nästan) då jag hade kunnat köra och så är jag ju trots allt nästan 1 år yngre än de flesta av mina vänner så.

Nu har jag dessutom glömt bort vad mer jag skulle skriva om, men jag kommer i alla fall att uppdatera detta inlägg då jag kommer hem från dansen, vänta er något spännande! Nu ska jag a.k.a. Sven-Rune dra mig!

godnatt(ehh..?) adjö och puss


Laura Alexis

0 kommentarer: