Bloggspam

Alltså: ÅH NEJ!
Engelskatexten som vi idag både skulle skriva och lämna in till Ulla blev ju förfärlig. Skrev den på typ 10 minuter samtidigt som jag hjälpte Emmy med fysiken. Läste nyss igenom den och insåg att den engelska grammatiken var gräslig. Vad ska Ulla nu tro om mig? Först klagar hon på att jag har hamnat i ett dåligt "gäng", att jag pratar på tok för mycket och som pricken över i:et skickar jag iväg ett rakt igenom dåligt, i grammatisk väg, dokument till henne!

Typiskt att hon ska ha in de sämsta uppgifterna också, satsade ju (lite) på dikten och detta lilla textstycke som jag skrev till henne kunde ju lika gärna ha klassats som ett blogginlägg: inte genomtänkt, slarvigt skrivet och bara en massa dravel.

Ulla måste ju tycka att staterna är åt fanders och att de gör hennes MVG-elever till pantade pratkvarnar som talar och skriver på en ypperligt kass amerikanska.

Scckkkhhiiit också.



0 kommentarer: