Jenny is a winner part II

Nu kommer förklaringen, som jag är mycket säker på att ni längtat efter.
Jag brukar ha konstiga idéer för mig.. därför har jag lyckats skapa en lista "100 saker att göra innan jag dör". På denna lista finns punkten Se på en endaste TV-kanal i 24 timmar i sträck och så blev det..... i alla fall för Jenny. Jag, Emma och Jenny bestämde oss för att utföra denna uppgift från måndag kl 21.00 till tisdag samma tid nästa kväll.. och så här såg de 24 timmarna för min del ut:

21.00 Cityakuten
Helt okej. Spännande program och jag var pigg som en mört.

22.00 Prison Break
Världens bästa TV-program. Mer behöver jag inte säga.

23.00 Shark
Började bli småsömnig här.. höll mig dock vaken eftersom att jag tyckte att det var någorlunda spännande.

23.55 2 1/2 män
Här var jag också vaken.. endast för att programmet var så fult och fick mig att skratta då och då.

00.25 Navy CIS
Tro det eller ej, här var jag också fortfarande vaken... det var ju spännande!

01.20 Förhäxad
Här hade jag blivit måttligt trött och skrattade ihjäl mig åt skådespelarna som förvandlades till konstiga odjur. Somnade till lite då och då eftersom att programmet var så förfärligt kasst.

02.15 Drew Carey Show
HAHAHA, här var jag vaken nästan hela tiden (nickade till ngn gång) för programmet var så sickt. Ni får helt enkelt ta och kolla själva så förstår ni vad jag menar.

02.45 Grateful Dawg
Ja usch.. det var här det spårade ur. Har inte sett något så dåligt på så länge.. Det var en skittråkig dokumentär om något gammalt band. Håriga och skäggiga gubbar som spelar banjo är inget för mig. Efter att ha skrattat ihjäl mig åt medlemmarna i bandet somnade jag gott.

04.05 Huff
Här sov jag fortfarande gott... Jenny var den enda som var vaken, haha.

TV-SHOP
Jag var glad att jag missade detta.

06.30 Nanny
Någonstans mitt i programmet vaknade jag igen och undrade hur mkt av min 24 timmar i sträckgrej jag hade missat......

07.00
Våra bästa år. Världens sämsta dramaserie.. avsnitt 2884 tror jag att det var........ dock var det så "spännande" att jag faktiskt såg fram emot kommande avsnitt samma dag.

08.50
Montel Williams Show
Skitdåligt... somnade till och från.

08.50 Top Model 6
hmmm... minns inte så mkt, tror att jag somnade flertalet gånger här med... haha

09.45 - 10.40 Oprah Winfrey Show
Inte så jättebra.. men jag var iaf vaken.

TV-SHOP
Slapp inte undan detta denna gång........... se aldrig på TV-SHOP(!) säger jag bara.

11.30 Rachael Ray
Inte så jättebra heller.

12.25 Alla Älskar Raymond
Har aldrig sett tvprogrammet förut... det var ganska kul när man var sådär trött..

12.50 Våra Bästa År
He he.

13.40 Oprah Winfrey Show
ÅHNEJ.. inte Oprah IGEN! Tror att jag somnade lite grann.. hehe.

14.35 Close To Home
Hyfsat bra program

15.30 Just Shoot Me
Nästan kul program.. bara nästan.

16.00 Top Model 6
Bara 5 timmar kvar.......

17.00 Exrtreme Home Makeover
Deras 100familjjubileumsavsnitt

18. 00 Nany CIS
Bra.

19.00 2 1/2 män
Var glad att det bara var 2 timmar kvar här...

19.30 Sjukhuset
Jobbigt program.....

20.00 Rosa Bandet-galan
SÅ SKÖNT ATT BÖRJA KOLLA PÅ DETTA!!!
BARA 1 H KVAR!!!!!

21.00
Pappa hämtade mig och Jenny...!

Kom hem.. satt vid datorn ett tag och sedan gick jag och lade mig. Det värsta med det hela är att jag somnade flertalet gånger under det hela så jag kommer bli tvungen att göra om allt detta igen..... usch!!!!

Mer kommer ni säkert kunna läsa i Jennys blogg... kan länka då. Ha det gott, folk. Nu ska tårta bakas och grejer fixas.

Chau


2 kommentarer:

Anonymous said...

haha, var det verkligen värt det? ;)

Laura Alexis said...

haha nej faktiskt inte.. speciellt inte när man somnade:p