Rotation

Jag har länge stört mig på Chris Browns låt "Forever". Jag tycker verkligen INTE om den! Jag önskar att jag aldrig mer behöver höra den.. och därmed frågade jag mig själv vad som hände? Hur kom det sig att Mr. Brown, efter att ha slagit igenom med låtarna "Run it" och "Excuse me Miss", gör en så dålig discolåt som "Forever".
Var tog all R&B/Hip Hop vägen?!

Efter ett tag började jag också fundera på varför jag ens tyckte att han var bra en gång i tiden och då jag kollade på den här videon kom genast minnena flygande tillbaka. Konserten var underbar, likaså Chris Brown själv och hur många gånger får man se honom live, utan tröja och dansande på en roterande platta?
- Inte många, kom jag fram till.

Jag kommer här med, tills C.B. släpper något lite bättre, lite mer R&B och något lite mer i min stil, att lyssna på hans äldre låtar.

Detta är i alla fall videon som jag spelade in innan det blev alldeles för varmt och innan jag stoppade ner kameran i väskan för att ta del av det som kanske bara kommer att ha hänt en gång i mitt liv.



0 kommentarer: