Poison

Tack till alla som kom och åt tårta hos mig idag. Synd bara att ni inte tog mig på allvar då jag sade att tårtan var förgiftad.....
Som ni kanske har sett så lyckades JD slinka in ett fint inlägg här i min blogg... ni är ena riktiga losers om ni inte fattar viket inlägg jag syftar på.

På tal om kaniner så tycker jag respektlösa/arroganta människor är det värsta som finns... I min dansgrupp så finns det två stycken tjejer vid namn X och Y som verkligen är fjortisar. Dessa två tjejer tar verkligen inte dansen på allvar vilket jag egentligen tycker är helt okej men när man betalar 1500 kr/termin för att vara där tycker jag att det är lite synd på de andra eleverna som faktiskt råkar ta dansen på lite större allvar än dessa två tjejer. När man dansar den slags dans jag gör (:jazzdans) så har gruppen man dansar med en stor betydelse på dansuppvisningen då man faktiskt ska vara synkroniserade, dansa i takt och dessutom lyckas dansa snyggt. Om vissa personer istället väljer att förstora det hela med att sitta och smsa under uppvärmningen och sedan under kombinationen inte ens orkar följa med i dansen för att lära sig stegen så rasar ju hela konceptet. Hur ska det nu se ut på uppvisningen? Allt som publiken kommer att lägga märke till är de som gör fel och vad tjänar då de andras hårda arbete och vilja till?


Säg mig...
...hur ska hela tåget komma in till stationen om några av vagnarna kopplats loss på vägen?

1 kommentarer:

Anonymous said...

åh, såna där månniskor är så enerverande! alltid när man ska samareta så finns det såna där, tyvärr :(