It is time to vote, it is time to make a change.

Så... jag har funderat på det här med politik. Hur tråkigt är det egentligen inte? MEN så kom jag på att.. hur tråkigt det än må vara så är det ju tyvärr något av det viktigaste som finns i ett samhälle. Vilka andra idioter skulle annars styra allt? Hur skulle det då se ut?


Jag längtar verkligen till på tisdag.. då får jag äntligen veta om den kandidaten jag hade röstat på vinner eller ej.. Men, som jag sa som sedan Magnus Betnér sa... oavsett vem som blir president (förutom McCain) kommer den nya presidenten med största sannolikhet att skjutas. För vem vill ha en kvinna som styr det land man bor i... eller än värre; en mörkhyad person.

Be good
and GO OBAMA!




Tack till kusin Moa som kom på vilka frukter jag pratade om!
Fysalis (hint: Google är din vän..)
Kunglig kusin det där.

1 kommentarer:

Unknown said...

yeah... so i googled the word under images... scarey photos... thats for the visual..lol... check it out..