en blogg om: ingenting

Det här får vara en blogg om inget. Jag orkar inte skriva något intressant. Kan inleda detta med att jag nyss kom hem från stugan, lite tidigare än tänkt, annars hade Simon fått åka med, så blev det inte. Igår plockade jag blåbär, jag & myggen hade det trevligt. Sen gjorde jag blåbärsmuffins, de blev riktigt goda

Och ikväll blir det bio, äntligen (!). Närmare bestämt Simpsons - filmen, tillsammans med Simon, Forss, Emma, Jenny, Mathias och någon som jag inte vet vem det är - Josefin(e)?, men hon e säkert också en trevlig prick! :)

Idag är det 12 dagar tills jag far. Det innebär alltså att nästa vecka kommer att vara min sista vecka i Luleå på 10 månader. Panikångest. Jag har dessutom varit väldigt duktig, jag har börjat packa - på riktigt. De mesta kläderna e tvättade och ska ner i väskan, så det blir inte så mkt kvar som jag kan ha på mig. Var nyss ner i källaren och hämtade en omgång nytvättade kläder, ska försöka få ner dem i väskan lite senare.. snart ska jag duscha också. Jobbigt.

Synd att det e så regnigt. Allt blir så grått och tråkigt. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte regnar på lördag, då jag ska se Timbuktu, då blir jag ledsen. Jag JD och Elin ljus ska stå allra, allra längst fram, nu vet ni var ni kan hitta mig. Plus att vi ska kolla in Zacke, som jag för ngt år sedan såg tsm med Mimmi och Tove på en rapbattle och då var han riktigt bra: "Anna, Anna, vad gör du med din söndagmorgon? (8)".. det var tider det..

Nu ska jag göra viktigare saker än att sitta här. Hejdå :)



Ja okej, förlåt, kunde inte låta bli att skriva lite till.. ikväll var det åter igen dags
att träffa ppl som jag inte sett på länge! Kul och se Forss, Mathias o Simon :D. Först så var det lite stress, stress. Eftersom att mamma och pappa var och flängde till kl 17.00 någonstans och jag skulle möta alla kl 17.45. Vid denna tid, 17.00, hade jag inte hunnit äta (!). Mamma och pappa hade inte heller för den delen handlat mat. Detta innebär att jag och min far får überskynda till affären och handla. Det blev Sushi från Supermarket.. inte lika god som den riktiga, men det fick funka. När vi väl hade kommit hem från mataffären var kl ca 17.27, och jag hade ännu inte
ätit, så jag fick i princip kasta i mig maten och sen skynda till SF, där alla utom simon var, fast han kom typ 3 sekunder efter mig. Senare blev det Simpsons, det blev mycket skratt och "Djävulens krulliga hår" var en av de bästa replikerna. Efteråt blev alla villrådiga, ingen visste vad de ville göra. Det slutade med att Jenny försvann hemåt, Forss cyklade hem, Josefine for hem och Mathias + Simon drog sig till Rixfmgrejset. Kvar blev jag och Emma, och vi bestämde oss för att jag skulle följa med till Bergnäset. Så blev det. Hemma hos henne spelade vi Supermario och Mario cart. Skoj. Senare for jag hemåt och spotade nr. 037. Då blev jag glad. Nu sitter jag här och msnar med Simon, sen så ska jag nog sova eller nåt. Imorn ska jag nog vara med Emma, vi ska cykla till Sundet och mobba sommarjobbarna tror jag. Sen får vi väl se vad som händer. Hejdå.. och denna gång på riktigt:p

0 kommentarer: