en blogg om: sexton dagar


Ångest på hög nivå.

Idag är det 16 dagar tills jag åker till USA och typ 14 dagar tills vi åker ner till Stockholm. Har lyckats ta upp resväskan ur källaren. Framsteg. Jag öppnar väskan och lägger den på golvet och till min förtvivlan verkar väskan något för liten, med tanke på allt jag ska ha med mig. Jag provar att lägga ner min orangea jacka, som är ganska stor, eller ja tar stor plats.. och upptäcker att; fan, allt kommer inte att rymmas :/. Sen bestämde jag mig för att ta fram allt som ska med och försöka pressa ner det, i värsta fall får jag väl lämna vissa grejer hemma, jag orkar knappast dra med mig TVÅ väskor. Jag orkar knappast heller ta fram allt som ska med, för då kommer typ halva garderoben ligga utspridd i mitt rum. Därför satte jag mig här och gnällde lite istället. Fast det gick inte så bra att sitta still, eftersom att jag är allt för exalterad inför de tre dagarna i N.Y som är obligatoriska, innan man åker till sin värdfamilj (första gången i mitt liv något obligatoriskt är roligt), väl i N.Y ska vi på Six Flags ett gryymt stort nöjesfält med enorma bergochdalbanor, dessutom blir det massa annat skoj som jag också ser fram emot!

Men innan jag far ska LK besökas, likaså Arcus, det var typ miljoner år sedan jag var där, Simpsons - filmen ska också ses. Slutligen ska en avskedsmiddag hållas tsm med Emma och Jenny, de som jag kommer sakna mest (så länge man inte räknar med mamma och pappa). På tal om mamma och pappa så kom de just tillbaka från affären med Naturgodis till mig, och en Fanta :D (jag hade inte ens bett om det), nu ska jag tjocka lite grann! Och. På tal om på tal så vill jag hoppa Bungee Jump, det verkar jävligt skoj!

0 kommentarer: