en blogg om: N.Y

Ja kära vänner. Nu är jag inte hemma, utan nu befinner jag mig i USA, och ska stanna här i 10 månader, vilket känns fullkomligt orimligt. Jag och 12 andra utbytesstudenter kom till New York den 8/8.. närmare bestämt i onsdags och imorgon ska vi bege oss till våra värdfamiljer;o. Nervöööst!

Vi har hunnit med massa grejer, däribland Sightseen på Manhattan, några fria timmar på stan :), bada o massa grejer. Var förbi Apple Store, grym butik, glashiss och allt;). Det var grejer det.

Idag är vi på väg till Six Flags, till våran besvikelse regnar det :/.. vi får se hur det blir. Men man kan ju inte missa världens snabbaste bergochdalbana?;o. Nu orkar jag inte blogga så mycket, ska klä på mig, sen göra mig i ordning för frukosten. Återkommer med en blogg om någon dag:).

Ha det gott! :)

0 kommentarer: