en blog om: sista dagarna

Nu är jag här igen och bloggar. Dock så tänker jag inte skriva så mycket. Helgen som har varit har varit toppen (förutom att min mobil är försvunnen). Har umgåtts rätt mycket med e-ma och JD, great:). Fredag - Jag o e-ma cyklade typ flera mil. Lördag - LK.

Söndag - Avskedsmiddag:
Där vid fem så kommer Jenny o Emma hit, vi far iväg till Kvantum för att handla mat, närmare bestämt ingredienser till någon afrikansk mat. D.v.s Kyckling ;).. efter att ha inhandlat allt far vi tillbaka till mig och e-ma far till Bergnäset.. för att hämta koriander, så onödigt ;). Under tiden började jag o JD med maten.. och efter 42 min kommer e-ma tillbaka med en liten påse koriander. När vi var klara med maten, som var riktigt god så blev det presentdags för mig;). Emma hade suttit hemma och pysslat ihop en CD med massa bilder på oss och så var det massa musik. Allt för att jag inte ska glömma bort dem;). Snäll som hon var så hade hon dessutom lagt in massa bilder som jag kan leka med i ps. Det ser jag fram emot! :) Tack Emma. Sen där vid nio for de hem och jag kollade lite på tv. Bland annat på om Pablo Escobars sista timme i livet. Sen gick jag och sov. Det var min sista hela dag i Luleå på flera månader ;//..

Idag så ska jag ut på stan o fixa massa grejer, har redan hunnit vara till läkaren, sen så ska vi bege oss mot Sundsvall. Nu ska jag kila. Skriver nog från usa nästa gång. Och för er som försöker få tag på mig på mobilen kan jag ju meddela att jag inte har någon för tillfället och än mindre kommer jag att ha samma nummer. Låt säga att jag ringer er när jag har skaffat nytt;). Hejdå

0 kommentarer: