en blogg om: andra september

Igår så var vi som sagt först i kyrkan. Hemska minnen. Sen efter det for vi iväg till Denton och checkade in på Holiday Inn. Efter det så gick vi ner till poolen och var där ett tag.

När vi badat klart for vi iväg till Poncho's Mexican Buffet och åt middag, massa mexikansk mat, gott. Efteråt kände jag mig som en boll. Efter middagen for vi och bowlade. Det var ritkigt skoj, jag lyckades lista ut hur man gör så många strikes som möjligt på rad. Lyckades göra 5.

Efter bowlingen for vi tbx till hotellet och sov. Jag frös hela natten, för att familjen Mackey tycker att det är skönt att sova i minusgrader.

Vaknade där vid 10 i morse, jag och Lisa gick ner till poolen och värmde upp oss i bubbelpoolen och sen så simmade vi lite grann i den stora poolen. Sen duschade vi och gick tillbaka till rummet. När alla var redo att fara så for vi hem. Nu är jag här. Hungrig. Väntar på mat.

Efter maten så ska jag och Lisa träna lite grann på de olika koordinatsystemen till matten, flera stycken har jag inte jobbat med förut så..

KLICKA HÄR!

0 kommentarer: