en blogg: fyra veckor

I morse skulle vi vakna till det mysiga ljudet av väckarklockan. Men, istället så väcks vi av en trevlig röst som säger "Good Morning Sleeping Beatuies, it's 6.15". "Oh shit" tänker jag, hade ju tänkt stiga upp tidigt, dvs. kl 6.00 för att hinna duscha och prata med pappsen på msn. Det blev istället snabba ryck up ur sängen, sen mycket sömning ställa mig i duschen och duscha av gårdagens klorin. När jag tagit min, vad jag tyckte var, korta dusch visar kl. 6.28, oh snap! Var tvungen att klä på mig i ultraspeed och sen starta datorn för att kommunicera med min far.

Precis innan jag måste avsluta konversationen, eftersom att klockan närmade sig 7.00 farligt fort, nämde pappa att det (imorgon) är 4 veckor sedan de lämnade av mig på Arlanda. Shiit tänkte jag, det är ett bra tag det. Har 4 veckor redan gått så fort? Bara 36 kvar som far sa. Haha.

Efter mitt datande så åt jag frukost och när vi var klara var kl 7.06 typ vilket = panik, bussen går 7.15 och jag hde fortfarande inte borstat tänderna. Som tur är så hinner vi till bussen i tid. Och anländer till skolan 1 h för tidigt :S..

Skolan var idag ännu roligare än tidigare, nu har folk (som jag inte känner igen ens) börjat säga hej och fråga hur det är. Oh My, hoppas bara på att de inte antar att jag minns deras namn, vilket är omöjligt det är typ 72346723 nya namn att lära sig. Jobbigt. Hade dock min första riktiga soccer practicing idag, til min besvikelse var den likadan som cross countryträningen. Uhh. Plus att jag var tvungen att springa 8 * 50 meter typ. Sen fick jag skjuts hem av en från laget. Alla grabbar är så trevliga:o. Det var en kul resa och jag lärde dem den europeiska stoltheten "Gul Bil". Hade rätt kul åt det. Sen så fick jag reda på att det finns 2 olika gäng här. De röda och de blå, vet dock inte vilka som e vilka. Plus att jag fick veta att mexikanerna på fotbollsplanen nära oss är brutala och att jag inte borde spela fotboll tsm med dem. :(. However.

När jag kom hem (förvånansvärt före Lisa, som åkte buss. HA HA) så gjorde jag klart Internet Timeline Quiz (från min Webmasteringklass) och sen övade vi på matten, har ett "test" imorgon. Idag hade vi en Quiz på de olika namnen, jättelätt, undrar om det kmr vara svårare imorgon.

Imorgon så är det Homecoming parade. Alla dekorerar sin bil eller nåt och sen så far de längs "huvudgatan" California Street. Ska bli intressant.

Jaja.. nu ska jag sluta skriva.
hej.

0 kommentarer: