en blogg om: BET

Är hemma. Ensam. Igen. (Dock var vi och åt middag på en sportsbar, det var trevligt).
J.R spelar poker. Karen & Nicky åkte iväg till Karens chefs hus.
Jag orkade inte följa, inte mitt i veckan. Måste stiga upp helt tidigt och allt.
Jag har en ny vän. TV:n, BET. En g-g-g-grym kanal. Typ en hip-hopkanal, just nu sjunger Kanye West "Through The Wire" live.
Mys.
Skolan var som vanligt. Försökte mig på lite basketskills tsm med Huckie och Lisa, innan min cross countryträning,
det gick inget vidare.
Hade eng. prov på morgonen också. Det gick bra, lite chock då läraren sa att vi skulle skriva en uppsats på 1 A4.
Heh. Men förhoppningsvis så blev min lilla essay bra.

någon jävlel har snott mina favoritstrumpor! dvs. mina röda team sportia fotbollsstrumpor.
less jag blev när jag upptäckte att de var borta. f*ck.

på lördag ska vi till dallas och kolla fetaste footballmatchen, ska bli skoj!
Imorgon börjar Grey's Anatomy. Wooho!
Fast torsdagar är jättedåliga - allt kul händer samtidigt.
Kommer att ha cross country meetings. Grey's kommer att vara på tv och JV & Freshman har match.
Vad ska jag prioritera? :S .. springadet kmr iaf på första plats.
Ska hur som helst kolla Grey's och se om det e bra, annar skippar jag det och har skoj på skolan istället.

död åt pixbox förresten, blev spammad. jag är seriös. 10 nya mail från sidan. thnx. som tur var lyckades jag ta mig till inställningarna och stänga av den "smarta" funktrionen 'skicka ett mail när någon uppdaterat sitt album'. sen så ger sidan så lite minne. snålt. gnäll 2007. jag fyller år om typ 1 månad. "sweet sixteen", har inte en aning om vad jag vill göra då.. hmf.


nu ska jag fortsätta att kolla på Kanye, dock sjunger han något annat nu.. Stronger. Looove.

N-now th-th-that that don't kill me
Can only make me stronger
I need you to hurry up now
Cause I can't wait much longer
I know I got to be right now
Cause I can't get much wronger
Man I been waitin' all night now
That's how long I've been on ya

0 kommentarer: