en blogg om: några dagar

tordagen var nog den bästa dagen dagen på veckan. först efter skolan så for jag och lisa till sonic med franc, eller rättare sagt, han skjutsade oss dit, och åt. efter det så for vi tillbaka till skolan och kollade matcherna och sen där på kvällen så kom det massa folk dit och hela kvällen var ritkigt skoj, snackade med folk non-stop och Kaverick lyckades fetskrämma mig med sin fula mask. en händelse som ingen kommer att glömma. fy vad rädd jag blev. sen for jag hem och laddade inför engelskaprovet och så gjorde jag lite matte.

i fredags gjorde vi inte mkt, skola. sen så for vi runt och sen till the mall. jag köpte världens godaste cookie. sen på kvällen kollade vi på grey's anatomy. avsnitt nr 1 på säsong 4. det var faktiskt bra. (JENNY! Du kan tjuvkika på avsnitten på http://www.abc.com! du kan kolla på prisonbreak med för den delen på http://www.fox.com/prisonbreak). Efter det så gick vi och sov, eller nä, där vid 12-1 gick vi och sov.

lördagsmorgonen var disaster. ne inte riktigt, men först steg vi upp 6.15...trodde att jennifer skulle hämta upp oss kl typ 6.50, men hom kom inte förrän 7.10, då vi skulle ha samlats inför cross countryn. när vi väl kommer dit krin 7.15 så är inte ens bussen där. vi väntar i typ 45 min, men den har fortfarande inte kommit. vi åker ist med bilar, vi kommer oss till bensinstationen men då visar det sig att bussen ska komma iaf. så vi far tbx till skolan och väntade ännu 30 min på bussen. och äntligen 8.30 kom bussen!

sen så for vi till Keller och sprang. jag har ingen aning om vilken tid jag hade men kom på 31 plats av ganska många. kunde dock inte springa allt för bra pga min fot :/.. efter det for vi till denton och åt på Cici's Pizza. Sen for vi hem. efter det så hämtade karen upp mig och lisa på skolan, vi for hem till oss, jag hämtade kläder, sen skjutsade karen oss till lisa, men ingen var hemma där så karen var tvungen att hämta upp oss igen och vi for hem, jag duschade. sen for vi till denton. igen. åt på en italiensk restaurang. sedan medan karen, nicky jr och binky (nickys halvsyster) var ngnstans och spelade spel(?) så var jag och lisa i köpcentret. jag hittade mig nya jeans. WOHO. endast 29.23 $, jag skulle inte ens fått ett byxben för det priset i sverige. sen for vi hem.

jr skjutsade oss till lisa igen och vi var här och svamlade. somnade där vid 11, var jättetrött.

steg upp i morse där vid 12, ringde farmor och gratulerade henne. sen så har vi inte gjort så mkt, lyssnat på musik med kaverick och så såg jag och lisa "knocked up". om ni har sett grey's anatomy, så spelade izzy stevens, huvudrollen i den filmen. den var väl hyfsat bra. nu så gör jag inte mkt. väntar på att karen ska svara på mitt sms och sedan ska jag väl börja kila hemåt. lisa påminde mig om att vi har webmastering prov imorgon, Search Engines. skoj. . .

adios mis amigos





ps. vi har en ny hund nu, hemma, en valp, lovar att du, jenny, kommer se den före mig :p ds.

0 kommentarer: