en blogg om: min hålfot

Jag hatar min hålfot! Den högra.
Isbadade den i 10 min i morse, Doc tyckte det var en bra idé.
(Det var kallt. Jag hade typ ingen känsel alls efteråt.)
Det var bra, ett tag.. efter 20 min på fotbollen så började det göra ont igen.
Gick av plan och deltog inte i matchen (vi spelade bara open field..) nåt mer.
Och inte kan jag springa nästa cross country race.
Som är imorgon. Förstås.
That sucks.

Dock så är det halvdag imorgon.
Skola till kl 12 tror jag. Skönt.
Sen far vi iväg till minnsintevad det heter med cross countryn.

Just nu sitter jag här i min ensamhet. Har inget att göra.
Väntar på att Karen ska hämta mig och sen ska vi fara och äta middag någonstans.
Jag måste hitta mig några vänner (utanför skolan) så jag kan fördriva tiden efter att jag kommit hem också.
Jag har inte ens läxor! Gjorde klart allt i skolan. Tråkigt.
Nu ska jag göra nåt annat istället för att gnälla.

Hej.

0 kommentarer: