en blogg om: pickles

Jag hatar pickles!(ville bara säga det) De luktar illa och smakar illa. Tydligen är dem bra för kroppen. Footballskillarna dricker pickeljuice i halvtiden på matcherna. Jag är glad över att jag inte är med i laget. Imorgon är det två footballmatcher, JV och Freshman ska spela.. ska kolla på deras matcher, hoppas de vinnner, vilket inte tycks hända när jag e närvarande, eftersom de har förlorat varje match jag kollat på. Sen på fredag så spelar Varsitylaget i Iowa Park, far away.. jag funderar på att fara dit, men kommer komma hem förrän typ 12 på kvällen och måste vara på skolan kl 6.00 på lördagen, för att sedan åka till Keller och springa.. så jag får se hur jag gör. Lär sluta med att jag stannar hemma.

Igår lekte jag Tarzan, hittade en lian i ett trad (oh shit, har börjat skriva med a istället för "ä", jag menade träd!). Tyvärr slutade det inte så bra, lianen gick av och jag låg på marken och gaplfabbade åt mig själv, som så många andra gjorde. Nu gör min arm ont, lite skrapsår här och där.

Idag så slutade vi 12! Wooho, skönt. For först downtown, sen for vi till Sam, där spelade han och Miguel lite Fifa 2007 (lr 2006?, whatever), sen for vi till Post Office, Lisa skulle posta nåt till sin mor som fyller år snart. Sen så for vi till skolan, hoppade på bussen och for till Ponder, för att springa. Jag sprang dock inte, fastän jag ville. Tänkte vila min fot lite inför lördag, då jag ska springa. Killarnas lag slutade 2:a. Good job, Guys!!. Tjejerna gick det mindre bra för, men vi kom faktiskt 3:a sist, och det e inte helt illa.

Efter det så for vi hem och jag åt. Nu gör jag inget. Lyssnar lite på musik, chattar med andra studenter. Funderar på att fixa ihop lite bilder till er, mor och far, men insåg att jag inte orkar göra det nu, det får bli en annan dag.

Imorgon har jag två prov, engelska och matte.
Hello hundred.. kanske inte, men hoppas på A:n :)

Adios mis amigos!
som sagt, spanska behövs här!;)

0 kommentarer: