en blogg om: två månader

Idag är det exakt 2 månader tills jag fyller år. Fick idag reda på att jag kan ta min driving permit(?) redan nu och sedan efter 6 månader kan jag ta körkort :D.

I morse hade jag murder practicing. Jag skojar inte. Först hade vi en "lätt" uppvärmning. Jag blev mer än varm. Sen så skulle vi springa 4 x 400 meter utan stopp. Sen efter det så var det dags att springa lite hill. Underbart. Typ 50 m 10 ggr. Åh. Efter det var vi inte färdiga, var på footballplanen och sprang omkring där i typ 45 min. Hej jag heter Laura och har muskelvärk.

Efter träningen fick jag skjuts hem av Josh, en från fotbollslaget. Snäll grabb som skjutsade mig fast det blev värsta omvägen för honom eftersom att han bodde helt nära där träningen var. Aja whatever. Nu ska jag vila ett tag för jag e megatrött. Hej.

0 kommentarer: