en blogg om: GHS vs. Paris

Idag var en lååång dag. Steg upp kl 6 och kom hem kl 11.30 pm. Utan att ha varit hem däremellan.

Under U.S History var jag nära på att somna, lärarens röst är sövande. Och det kapitlet hon pratade om handlade om när Engelsmänen började kolonisera USA. Tråkigt. Jag var dock inte den enda som höll på att somna/sov, vi var flera stycken;). Som tur var, var lektionen kortare för det skulle vara pep rally (?) senare på eftermiddagen. Sen på Yearbook gjorde vi inget och jag var nära på att somna igen. Efter det var det soccer, som vanligt kollade vi på film och jag somnade. Men på tisdag börjar vi träna på riktigt. yes. Efter det så var det pep rally, typ pepp för footballkillarna inför matchen på kvällen. Det var typ galet. Helt amerikanskt. Verkligen. Bilder kommer imorgon!

Efter det hade jag monsterträning. Jag har gått som en zombie sedan dess. Efter träningen strosade jag och Lisa omkring.. sen så började allt folk komma inför matchen. Mycket folk. Lång kväll.

GHS förlorade såklart. Det andra laget hade snyggare spelare. Kollade på när de hade träning innan matchen (som var 07.30), kanske där vid 5, they were gooooooooood looking. Tyvärr bor de 100 miles härifrån haha.

Där på kvällen satt Lisa med en kille från hennes engelskaklass och kollade på matchen/pratade. Medan jag strosade runt med Missy och massa andra som jag inte minns namnet på. Det var mycket roligare än att sitta med Lisa och James(?). Han var tråkig. Whatever. Jag är jättetrött just nu. Måste sova. Har monstermonsterträning imorgon 9.30. Monsterträningen jag hade idag var tydligen en av de "lättare" träningarna.. men det var helt sjukt varmt då vi hade träning så.... och imorgon ska vi ha en "tung" träning. Jag ser inte fram emot det.

0 kommentarer: