en blogg om: one mile

Idag var skolan som vanligt. Fast bättre. Hej jag heter Laura och jag har börjat prata mer. Yearbook var en intressant lektion. Vi gjorde framsteg. Nu är vi uppdelade i grupper. Jag är ska jobba med Photo och Sports. Imorgon är det dags för årets första football-match och jag ska fota. Dessutom måste jag ha svart/vitt/rött eller grått på mig, det är ju skolans färger.

Efter skolan hade jag mördarträning. Jag har inte sprungit på länge så. Det är inte så kul att springa i 30 ° C hetta och typ fuktig luft (det hade just regnat). Först värmde vi upp och gjorde massa jobbiga grejer. Sen så sprang vi ett uppvärmningslopp och sen skulle vi springa "så fort vi kunde" 4 varv på 400-metersbanan. Det var jobbigt! Efter att ha sprungit, på 8 min (coachen trodde det skulle ta 12 minst så jag är nöjd) så skulle vi göra några sjuka situps och plankan och massa jobbigt. Jag var trött efteråt.

Sen så var jag påväg till Teen Center, fick skjust de 100 metrarna dit av en tjej från min U.S Historyklass. Haha. Snäll brud. Det var rätt kul där, snackade med massa 13åringar haha, de var underhållande. Och var 5e minut frågade de om jag hade en pojkvän/om jag ville ha en osv. Haha, de försökte typ fixa en dejt åt mig ;).

Sen ringde jag Karen och fick skjuts hem o så åt jag nyss och nu ska Lisa kolla sina mail.

hej.

0 kommentarer: