en blogg om: Theatre Arts

Nu har jaginget att gora sa,an en gang..

LISTA 1

Ditt fullständiga namn: Laura Matilda ALexis
Var föddes du: Medellin, Colombia
Hårfärg:Svart
Längd: 1.66
Din första kärlek: Uhm.. vet inte
Din nuvarande kärlek: Ingen
Barndoms “bästis”: Malin Haggman
Umgås ni fortfarande: Nej.
Hur gammal var du när du lärde dig gå: Ingen aning..
Vad är ditt största barndoms minne: Dagistiden.. nej jag vet inte.. inget spec
Vart är du uppvuxen: Lulea, forst i Mattsund, sen "centrum"
Vilket dagis gick du på: "Igelkotten", sen ett halvar pa "Hallonet"
Vem var din största förebild som barn: Pappa sakert.
När fick du din första kyss/av vem: Uhm...
Vad får dig att bli riktigt arg: Att det alltid kommer att finnas manniskor som lever i fattigdom, nar det samtidigt finns snuskigt rika manniskor som koper onodiga saker...... osv
Vad gör du om ett år: Gar andra aret pa natur..
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Kollar pa en footballmatch pa skolan.. eller vanta de har nog inte borjat da... lat saga att jag sitter och vantar pa att matchen ska starta :)

LISTA 2

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uhm, inget.. lugn
Favoritgodis: Choklad..
Nåt du absolut inte äter: Saltgurka
Kläder just nu: Byxor, linne, ziptroja, skor etc.
Musik just nu: Touchdown T.I ft. Eminem
Vad sa du senast: "Uhm.. I don't know "
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden, latt!
Sommarplaner: Vattern runt. Segla.
Fisk eller badkruka: Hum, beror pa vadret..
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 1, men helst 2 +
Favoritväder: Soligt och snö! En perfekt vinterdag.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En segelbat, emma och jenny
Spelar du nåt instrument: Ja, sedan 8 ar tbx
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, fast kvall ar ocksa trevligt.
Sparare eller slösare: Hm, varken eller.
Vem är viktigast för dig: Min familj.. mina vanner..
Tror du på liv på andra planeter: Nja, jag vet inte. Vore haftigt dock.
Har du några homosexuella vänner: Var pa en 3 veckorsresa med en dock.. men har inte traffats sen dess
Hur många barn vill du ha när du blir stor: barn?! :p
Bio eller promenad: Promeeenaad
Är du kittlig: Jaara!!
Snarkar du: Nee? Pratar i somnen gor jag dock
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindel
Det här är jag bra på: Mycket.. :)
Bästa bok: Ah, jisses. Jag har last 47127365152 bocker och manga av dem var valdigt bra. Sa jag vet inte. Men Resan till River Sea av Eba Ibbotson ar riktigt tokbra, har last den typ 4 ggr.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vet inte..
Vad vill du jobba som? Arkitekt
Chips, morötter eller godis? Morotter
Pizza eller hamburgare? Wow, svart att valja, men det maste nog bli Pizza.
Skriver du dagbok? Jo, det har aret ska jag forsoka skriva, nu ar det dock en manad sen jag skrev senast, haha
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej. Det t tror jag faktiskt inte.
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ohja!!
Vilken hand håller du gaffeln i? Hoger utan kniv. Om jag anvander kniv haller jag den i vanster.
Hur många syskon har du? inga alls.
Är du rädd för blod? NIX
Saltar du på maten? Aoh. Ibland
Gillar du att sjunga? Jara, men nar det galler sjungande ar jag tondov..
Anser du att du är stark? Ohja
Brukar du sola? Jag ar nog tillrackligt brun redan ..
Vad gör du om du får hicka? Skrattar at mig sjalv. Dricker ett glas vatten. Eller haller andan i 10 sek.
Använder du knark? Nee, absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Te
Vad längtar du mest efter just nu? Min fodelsedag. Ska bli intressant och se vad jag hittar pa... antar att jag kmr ta det som det kommer.. btw mamma och pappa, jag vet fortfarande inte vad jag onskar mig.. ni kan nog hitta pa nagot:)

1 kommentarer:

Anonymous said...

Good post.