en blogg om: bara listor

jag är så uttråkad just nu så jag ska fylla en hel blogg med bara listor.. läs och njut.. om du orkar.

Vad heter du: Laura Alexis
Var bor du: Gainesville, TX
Trivs du där: Ja, till och från.
Brukar du läsa horoskop: Ja, när jag hade tillgång till kuriren läste jag dem varje morgon innan jag gick till skolan. Beroende?
Har du körkort: Nej, tyvärr.. jag önskar att jag hade ett amerikanskt och fick köra..
Favoritdjur: Hund, antar jag..
Festar du mycket: Nä.
Antal kuddar i sängen: Här.. 1. Hemma.. 3.
Äger du ett busskort: Nepp.
Vad åt du till frukost: Rice Crispies med mjölk + en rostmacka..
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Att gå ut gymnasiet med fetbra betyg.
Hur svarar du i mobilen: Laura. Hallå. Vad vill du. Hi. Hello. väldigt olika faktiskt.
Antal timmar sömn inatt: typ 7
Sov du ensam: Nej. Eller asså, vi var två i samma rum, inte i samma säng.
Din hobby: Läsa böcker, dansa etc.
Vad är det för veckodag?: Onsdag
Vad åt du senast: Kyckling nåt - mums :)
Vem fick du sms av senast: Courtney
Vem ringde dig senast: Karen
Vilka hårfärger har du haft: Svart, typ kopparbrun samt svart med koppar/rödaktiga slingor..
Vad såg du senast på TV: BET Hip Hop nåt..
Vad läser du för bok just nu: "New Moon" av Stephenie Meyer
Längd: 166
Skostorlek: 38/39 beror på..
Hårfärg: Hmm.. kopparfärgat, med fetaste utväxten så det är väl egentligen mer svart..?
Är du kär i någon: öh, nä.
Vad gör du om ett år: Kämpar på, på natur.. tyvärr.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Asså, ibland. Sverige är så konservativt.
Dricker du: Nej.
Vilken parfym använder du: DKNY Apple Delicious
Vilka skor använder du: Ripcurl vs. Converse
Dagens klädsel: Blå Levi's jeans, ett svart GAP-linne & en svart Punky Fish-huvtröja.






Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
"one is all you need"

Vilken svordom använder du mest?
F*ck

Äger du en iPod?
Ja, pinsamt nog 2, men en är typ trasig så den räknas inte.. säger vi

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.50 skoldagar..

Hur många resväskor äger du?
Jag? Typ 2, men hela familjen..? En hel källare fylld;)

Var köper du dina matvaror ifrån?
Wal Mart

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Vara med, minnen är bra, fast allra bäst blir det nog om jag tar bilden på mig själv, själv;).

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Stomp the yard"

Har någon av dina vänner barn?
Nej, för tusan.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Öhm.. ett hus åt mamma och pappa, ett problem ur världen;).

Har någon någonsin kallat dig lat?
Men självklart!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Hm.. det är nog 50 Cent's skiva "The Massacre" om jag minns rätt.. det var iaf den senaste.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det beror på vad en hemlighet är.. men jaao, kanske.

Använder du huvtröjor?
Ja, finns inget mysigare klädplagg.. förutom mjukisbyxor -det är det mysigaste du kan ha på dig!

Kan du vissla?
Ja, lika bra som Johanna.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Minns inte..

Vem var den senaste som ringde dig?
Karen.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det är jag 100 % säker på.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Såklart.

Hur många syskon har du?
Inga alls.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen!

Äger du några band-T-shirts?
Nä? Faktiskt inte.

När flög du senast?
11 augusti. Hit till Texas.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Mitt? 4 st runt min värdfamiljs..

Läser du för skojs skull?
Jarå.

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite spanska.

Diskar du din egen disk?
Nej, det gör diskmaskinen.

Har du gråtit offentligt?
ööh. ja?

Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Piercing? Naah, men hål i öronen, som så många andra.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej vafan, jag kan betala själv.

Kan du kasta macka?
Ja.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Nej, groteskt.

Har du en blogg?
Ja, förmodligen.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Mitt favoritämne är matte. Alla älskar matte <3.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Sympati, förståelse etc. etc.

Gillar du din boendesituation?
Njaah.

Vilken är din favoritfrukt?
Äpple! Gröna. Röda är mjöliga.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja. Jag är i USA?

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
16 stolta år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, jag hatar felstavingar och "sär skrivningar"

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Nicky.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inte den blekaste aning och det kommer jag aldrig att få veta heller.

Gillar du senap?
Ja. Men inte på varmkorv, bara på ungsbakad. Mammas ungsbakade.. mums.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Klart, ett av mina hundra måsten.

Sover du på sida, mage eller rygg?
varierar.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Jarå.

Skulle du säga att du är trendig?
Tillräckligt.

Äger du en digitalkamera?
Jao..

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Antagligen skulle jag säga nej. Hur jag skulle reagera? Inget speciellt.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Darth Wader.. ne jag vet inte. Star Wars är väl inte direkt min favortifilm.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Malin + Rasmus = Sant av Moni Nilsson-Brännström

Tycker du att du är attraktiv?
Kanske det kanske

Vad är du allergisk mot?
Inget.. men det kliar i munnen när jag käkar päron

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, absolut inte, snarare åt andra hållet. Kött kan smaka riktigt gott ibland.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
typ Fernando.. tjejnamn vet jag inte.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"He made a disgusted sound. 'I don't envy him the..'"

Vad har du på dig?
Jeans, svart linne, underkläder, strumpor.

Vad var den senaste låten du lyssnade på?
Crank Dat Batman med Pop Off Boyz




en sista, sen är det läggdags:

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick en kram av "Chili Bowl"
Vad gjorde du kl 08 imorse? Var i "gymet" och väntade på the bell.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt.
Det sista du sa högt? No, it's not full
Det senaste någon sa till dig: Karen sa något om diskmaskinen
Vad har du druckit idag? Vatten. Och åt flingor med mjölk, men jag använde mig av en sked så mjölken räknas inte som en dryck.
Vad var det senaste du åt? Kyckling.
Vad var det senaste du köpte? Mat på Taco Bell.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vinröd typ.
Vad är det för väder hos dig nu? Vet inte, det är kväll så..
Godaste glassmaken? Omöjligt att bestämma.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Säkert..
Sover du tungt? Ja.
Drömmer du mardrömmar? Nej, kan absolut inte minnas senaste gången jag hade en mardröm.
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte;)
Favoritklädsel? Jeans och förmodligen något svart klädesplagg. Lisa klagade idag på att jag alltid har svarta kläder :/..
Favoritlåt just nu? "Imma Flirt" Bow Wow, ft. massa folk
Vad ser du om du tittar till höger? en dörr
Vad gör dig glad just nu? att jag ska till skolan imorgon. det är sant. skolan är skoj!
Vad ska du göra härnäst? få min skönhetssömn
Höger eller vänsterhänt? Höger. fast det vore coolt att vara både och.
Humör just nu? trött?
Favoritgodis? Äter inte godis! Moahahha, bara 3 månader kvar nu.
Kläder just nu? Hur mnga ggr har jag skrivit detta nu? Jeans, linne mm.
Sommarplaner? Cykla runt vättern, jobba ihop massa cash och förhoppningsvis segla i GBG.. sweet min sommar kmr bli.
Hur många kuddar sover du med? 2 för lite.
Spelar du något instrument? Tvärflöjt, stolt lirare sedan 3:an? ca 8 år.
Morgon eller nattmänniska? Morgon, jag sover oftast på nätterna.
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner.
Är du kittlig? Bara jättemycket.
Snarkar du? Nej.. förhoppningsvis inte.. pratar i sömnen gör jag dock;). Jag är aldrig tyst:p
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Om spindlar är insekter säger jag definitvt spindel annars är det nog skalbaggar, speciellt de där jättestora som både jag och mor är rädda för.
Stökigt eller välstädat? Välstädat. Perfektion är viktigt.
Längtar du mest efter just nu? Fredag typ..

0 kommentarer: