en blogg om: att stjäla listor från jenny

är ett perfekt tidsfördriv..

Allmänt
Namn: Laura Aleixs
Ålder: 15 år
Gör: Studerar
Civilstånd: Singel, som vi så fint kallar det ;)
Vill jag bli: Arkitekt och rik som ett troll.
Funderingar över livet: Hur kommer allt vara om 10 år? Och vad händer när jag dör? Startar allt om från början?
Längtar till: Fredag! En footballmatch ska fotograferas.. ska bli skoj:)

Skola
Linje: Natur.. men just nu är jag i USA
Klass: Saknad!
Favoritämne: Lätt matte, då slipper man memorera massa årtal och strunt. Matte är på riktigt, medan historia kan vara myter, rykten etc.
Tråkigaste ämne: Historia!
Bästa med skolan: Gemenskapen & träningarna ;)

Media
Bästa tidning? Kuriren typ.
Bästa tv-serien? Grey's Anatomy & Prisonbreak.
Bästa tv-program? Vet inte.. följer bara de ovanstående..
Roligaste tv-program? Little Britain, viker mig typ 4dubbel varje gång jag kollar på det!
Bio eller hyrfilm? Bio.. ibland. Fast hyrfilm är också mysigt.

Antingen eller
Höst eller Vår
Dammsuga eller Diska
Uppochner eller Nerochupp
Rolig eller Smart
Aftonbladet eller Expressen
Curling eller Cricket
Fotmassage eller Ryggmassage
Mamma eller Pappa (don't make me do this. Jag tkr om er lika mkt!)
Kall eller Varm
Stearinljus eller Lampor
Ge eller Få
Läsa eller Skriva

Övrigt
Favoriträtt? Exotisk ;), typ nya grejer..
Vilka länder har du besökt? Finland, Spanien, Italien, Frankrike, Grekland, Österrike, Kanarieöarna, England, Skottland, Irland, USA, Kanada, Costa Rica, Panama, Colombia, Dannmark..
Vilka skulle du vilja besöka? Australien, Japan, Kina, Nya Zeeland, vänta bara! En vacker dag tar jag mig dit!
Vad gör du helst på fritiden? Umgås med vänner, dansar.. just nu spela fotboll och springa cross country :).

0 kommentarer: